Inside Asian Gaming

2022 年 1月 IAG JAPAN 77 コラムニスト HOLD PERCENT At the daily player level, we have observed a pattern similar to the distribution described in Exhibit 5 across the globe. Specifically, we can observe that the average hold rate is in line with an old percentage any table manager would recognize: 22%, but 45% of all players lose the majority of their bankroll, including one in four patrons who exhaust their entire bankroll; Consequently, there is a yawning gap between the hold percent for a typical patron (49%) versus the 22% average for the group; There is an extremely long tail to the left, meaning that patron upside is almost uncapped; The house’s upside is much more limited (capped by the patron’s bankroll). EXHIBIT FIVE: HOLD PERCENT DISTRIBUTION ホールド率 日々のプレイヤーレベルでは、図表5で説明されている 分布と同様のパターンが世界中で見られている。具体的 には、平均ホールド率はどんなテーブルマネージャーも認 識するであろう古い割合、22%と一致していることがわか る。しかし 全プレイヤーの45%が資金の大半を失い、4人中1人は全 資金を使い果たす その結果、典型的なプレイヤーのホールド率(49%)と集 団の平均(22%)の間には、大きな隔たりがある 左側に非常に長く伸びており、上部にいるプレイヤーには ほぼ限界がないことを意味している ハウスの上限ははるかに制限されている(顧客の資金に よって制限)。 • • • • • • • • 図表5:ホールド率分布 25% of patrons with a negative hold percent 30% of patrons lose 0% to 50% of their bankroll 45% of all patrons lose 50%+ of their bankroll プレイヤーの25%でマイナスのホールド率 プレイヤーの30% が資金の0%から 50%を失う 全プレイヤーのう ちの45%が資金の 50%以上を失う PERCENT OF PLAYERS プレイヤーの割合 HOLD PERCENT ホールド率 Avg win rate for the 25% of patrons who beat the house : -89% ハウスに勝利したプレイ ヤー25%の平均ウィンレ ート: -89% 22% 49% AVG 平均 MEDIAN 中央値

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