Inside Asian Gaming

IAG JAPAN JAN 2022 70 MECHANICAL DRIVERS VERSUS BEHAVIORAL DRIVERS should theoretically be similar within a given market. And while turnover win rates ought to be similar, and logically this should translate to similar hold percentages, we know that this is not the case and that some properties have a consistent hold percent premium. Once adjusting for accounting differences, this hold percent premium is explained by behavioral differences. 機械的ドライバーVS行動的ドライバー トは、特定の市場内では理論的に似通 ったものであるはずだ。そして、ターンオ ーバー・ウィンレートは類似しているべ きであり、論理的にこれはよく似たホー ルド率に変換されるはずであるが、そう ではなく、一部の施設には一貫したホ ールド率の割増があることがわかって いる。会計上の違いを調整すると、この ホールド率の割増は行動の違いによっ て説明できる。 Return-to-player (RTP), which is determined by the odds and rules of the game, is the fundamental mechanic underpinning any of the win rates. Management can only influence RTP in the set-up and mix of the floor. We think of RTP as mechanical in nature, as operators cannot influence outside of a narrowly defined range. Ignoring free-play, operators’ turnover win rates オッズとゲームのルールによって決 定されるプレイヤーへの還元率(RTP) は、あらゆるウィンレートを支える基本 的構造だ。経営陣は、フロアのセットア ップとミックスでのみRTPに影響を与え ることができる。 事業者は狭義の範囲 外に影響を与えることができないため、 我々は、RTPが本質的に機械的である と考えている。フリープレイを無視する と、事業者のターンオーバー・ウィンレー COLUMNISTS

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