Inside Asian Gaming
IAG JAPAN JAN 2022 54 キャッシュレスとウォレットを提供してい ることは知っていますが、それが私たち のビジネスモデルに影響することはあ りません。しかし、一旦マシンの前に座 ったら、期待されている仕掛けや美しい グラフィックなどが新型コロナの状況 に関係なく、今日でもなお当てはまると 思います。 BB:セガサミークリエイションゲームが 他のゲームと一線を画すものは何です か? SW: 当社チームが長い実績を持ってい るものの1つに美しいグラフィックがあ ります。パチンコとパチスロ、そしてセガ ワールドでの経験、全てが例外なく製品 の見栄えを補完しています。 ゲームに関して言えば、早い段階で 出したゲームのいくつか…チームは市 solid, but nothing is breaking. That’s a huge thing because if a bill acceptor fails you just swap it out but that’s harder to do with a machine, so it’s great to see no platform issues, no power supply issues, no mechanical hardware or buttons or graphics problems. We couldn’t be happier with that. BB: Looking ahead to 2022, what are your thoughts on what to expect from the casino market in Asia? SW: I would assume some of the trends we see in the US will make their way over. Cashless is becoming quite a thing. In regard to our games, “Dragons Foo” is a cool game and we are getting that out in Asia. It allows the player to select volatility, it’s got a dice feature, so if the dice lands on reels one and five it will spin. The good thing about it is, while it may be hard for the player to understand this at first glance, the dice does actually roll to true dice probability. It’s not just a graphic representation of dice, it’s actually going through a true RNG of what a dice would roll. That determines the number of Wilds you get, so if you roll a 3 on the first reel and a 4 on the fifth reel you get seven Wild symbols. It’s kind of a cool TECH TALK
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