Inside Asian Gaming
IAG JAPAN JAN 2022 52 実験的にこれらいくつかを配置した ということです。 ここ数年の私たちの主要な収入源と なっていたものが、スタンドアロン型バ カラゲーム『Baccarat Maximum For- tune』で、だいたい他のETG(電子ゲー ム機)と比べてフロア平均の2倍から3 倍、いくつかの場所では5倍から6倍の 利益を継続して生み出しました。 ソーシャルディスタンスがなおも求め られる年に入っていく中で、おそらく事 業者たちはそういった類のゲームを入 れるだろうと考えています。米国ではそ れが見られました。ソーシャルディスタ ンスのためにより広い間隔を取ろうと、 事業者たちは一部のマシンを移動させ ており、多くのカジノが『Baccarat Max- imum Fortune』がうまく利用できると 知っていたために、それを手に取りまし た。彼らはこの製品の柔軟性を気に入 っていました。継続してアジアでも成功 すると思われます。それ自体でも成功す るでしょうが、アジアが開かれていく中、 それは優れたソーシャルディスタンスツ ールにもなります。 BB:2022年のアジアを見たとき、新年 に向けての戦略は? SW: 昨年展開するつもりだった製品が まだあるので、それで行こうと思ってい ます。おそらく我々が最も楽しみにして いる最大の単独製品は『Lucky Fruits』 というもので、2つのタイトルがありま す。これは持続性が目に見えるツリーゲ ームで、ワイルドシンボルをゲットする と、もう1つコインやフルーツがツリー に投げ込まれ、時折それが揺れてボー ナスがツリーから落ちてくるため、興奮 が高まります。このゲームは昨年発売の 準備ができていましたが、それを控えま した。我々が世に出ていくにあたってそ れがお勧め商品になることでしょう。そ のゲームに関しては力を入れています ので、2022年の早い段階で展開し始め る予定です。 BB:新型コロナは、セガサミークリエイ ションを立ち止まらせ、開発、そしてプレ イヤーがカジノフロアでそれら製品とど う接するかを再考するきっかけとなりま したか? SW: スロットマシンに関してはそれほど でもありません。システム担当者がチケ ットの行き来を最小限に抑えるために BB: Has COVID given Sega Sammy Creation pause to reimagine your products’ development and how players interact with them on the casino floor? SW: Not so much for the slot machine. I know the systems guys are providing cashless and wallets to minimize tickets going around but that doesn’t play into our business model. But once you’re sitting at a machine, the anticipatory hooks you need to put in and beautiful graphics and all of that, I think that’s still applicable today regardless of the corona situation. BB: What sets Sega Sammy Creation games apart from the rest? SW: One thing our team has a long track record of is fantastic graphics. Their experience with pachinko and pachislot as well as the Sega world – everyone is universally complimentary of the good look of the product. As far as the games go, some of the games we came out with early on … the team was trying to bring something new to the market and some of those concepts didn’t work, so for the last year or two we’ve been trying to iterate on what’s proven and trying to establish ourselves. We’ve got some Hold and Respin features and the tree with the perceived persistence – that’s been good, the players seem to like it. We are using those and then trying to take it a little bit further to differentiate ourselves. But until we can establish a core following, I think we have to follow those industry trends that all manufacturers are releasing. The other thing worth acknowledging though is that we’ve had absolutely no field problems. It’s amazing to me. I know our guys have built millions of boxes over the years and the engineering team is TECH TALK
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