Inside Asian Gaming
IAG JAPAN MAR 2020 100 TRADE EVENTS I nside Asian Gaming announced in February that it has been named Asian Lead Media Partner for the inaugural SiGMA Manila trade show and conference, to be held at SMX Convention Centre, Manila, on 8 and 9 June 2020. The status continues IAG ’s growing reputation as Asia’s leading B2B gaming industry media brand and a clear first choice for international companies looking to enter the Asian market. SiGMA Manila, held in conjunction with ICE Asia, specifically aims to provide gaming firms with a route to enter and expand their operations in Asia-Pacific. As Asian Lead Media Partner, IAG will work closely with SiGMA to promote the event through news updates and via its industry-leading print and digital channels before and during the event. IAG will chair on the SiGMA Manila conference main stage on Day 1, Monday 8 June, and will chair, produce and curate a half-day session on one of SiGMA Manila’s two conference stages on Day 2, Tuesday 9 June 2020. It will also produce the daily show newspaper, to be printed and distributed throughout the SiGMA Manila and ICE London exhibition floor on the morning of both show days on 8 and 9 June. “As SiGMA Group breaks new ground in Asia’s iGaming and emerging tech sectors with our Manila super show on 8 and 9 June this year, we’re delighted to have the foremost publishing group in the region as our Asian Lead Media Partner,” said Eman Pulis, founder and CEO of SiGMA Group. “Inside Asian Gaming are the perfect partners to share our news and events with the growing B2B audience that is carving out exciting new opportunities in the Asian markets.” IAG CEO Andrew W Scott added, “Over the last six years, SiGMA Malta has shown itself to be one of the most outstanding iGaming exhibitions in Europe, with a reputation for bringing the online gaming world together each year for a fun and highly productive show. We are delighted to have been selected by SiGMA as Asian Lead Media Partner for SiGMA Manila and look forward to working with them at this exciting new industry event.” Inside Asian Gaming is now firmly established as the media partner of choice for Asia’s biggest trade exhibitions and conference, holding Lead Media Partner status and working closely with G2E Asia in Macau, G2E Asia @ the Philippines, MGS Entertainment Show and the recent 1st Japan IR Expo in Yokohama. I nside Asian Gaming(IAG)は2月、2020年6月8日・9日にマニラ のSMXコンベンションセンターで開催される第1回SiGMAマニ ラ展示会のアジアリードメディアパートナーに指名されたこと を発表した。 今回の指名は、IAGがアジアトップのB2Bゲーミング業界メディ アブランド、そしてアジア市場への進出を目指す多国籍企業にとっ ての疑いのないファーストチョイスとして益々認められてることを 示している。ICEアジアと同時開催されるSiGMAマニラは特に、ゲ ーミング企業がアジア太平洋地域に参集・拡大できる道を与える ことを狙いにしている。 アジアリードメディアパートナーとして、IAGはSiGMAと緊密に 連携し、最新ニュースの配信や業界トップの印刷版及びデジタル 版チャネルを通じてイベントの前および最中にプロモーションを行 う。 IAGは、1日目の2020年6月8日(月)に行われるSiGMAマニラ 会議のメインステージで議長を、2日目の6月9日(火)は2つある SiGMAマニラの会議ステージの1つで行われる半日セッションで議 長、プロデューサー、キュレーターを務める。 また、日刊の展示会新聞も作成し、6月8日と9日の両日朝 に、SiGMAマニラとICEアジア展示会で印刷版として配布される。 SiGMAグループの創業者でありCEOのイーマン・プリス氏は 「SiGMAグループが今年の6月8日・9日に行われるマニラのスーパ ーショーで、アジアのiGaming界、そして台頭するテックセクターに おける新境地を開くにあたって、この地域でトップを走る出版グル ープにアジアリードメディアパートナーとして協力していただける ことを大変うれしく思う。アジア市場で刺激的な新しいチャンスを 創り出しているB2B企業は増え続けており、Inside Asian Gaming は彼らに当グループのニュースとイベント情報を伝える絶好のパ ートナー」とコメントした。 IAGのアンドリュー・W・スコットCEOは「過去6年間、SiGMAマル タは、毎年ヨーロッパで最も突出したiGaming展示会の1つである ことを示してきており、オンラインゲーミング界が、楽しくかつ生産 性の高い見本市に毎年一堂に会することで高い評判を得ている。 我々はSiGMAマニラのアジアリードメディアパートナーに選ばれた ことを大変うれしく思う。この刺激な新しい業界イベントで彼らと 共に働けることを楽しみにしている」と付け加えた。 Inside Asian Gamingは、アジア最大の展示会や会議で選ばれ るメディアパートナーとしての地位を確固たるものにしており、マ カオで行われるG2Eアジアを始め、G2Eアジア@フィリピン、MGSエ ンターテイメントショー、そして最近では第1回[横浜]統合型リゾー ト(IR)産業展などのイベントでリードメディアパートナーを務めて いる 。
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