Inside Asian Gaming

IAG JAPAN FEB 2020 52 TECH TALK A ristocrat is incredibly proud of creating some of the most known and beloved concepts in gaming. This is testament to the long- standing history the company has within the Asia-Pacific region. As the market has grown over the years, so too has the affinity for the company’s legendary brands. Instantly recognisable, brands like “5 Dragons” and “5 Koi” have found their place in the hearts of players across the Asian region. Complementingasuiteofinnovativelinkedprogressive families available on the MarsX cabinet, Aristocrat continues to improve on its classic concepts and build new brands into the foreground of the Standalone and Standalone Progresssive Jackpot (SAP) segment in Asia. Recently approved across all jurisdictions is the Hit It Hot family. Originally created from the popular deployment of Mystery Links atop Standalone content, “Hit It Hot” brings the new Mystery SAP in game above Aristocrat’s legendary brands, “5 Dragons Gold” and “5 Dragons Deluxe”. With base game math unchanged, “Hit It Hot” includes deterministic Grand and Major jackpot values that will flame with graphical animations, indicating progression along the jackpot increment. This gives quick visual indication for players as to where Jackpot value is ア リストクラートは、ゲーミングで最も有名で愛用 されているコンセプトのいくつかを創り出したこ とを非常に誇りに思っている。これは、同社がア ジア太平洋地域で長年培ってきた歴史の証だ。 市場が長年にわたって発展しているのに伴い、 同社の伝説的ブランドも成長し続けている。すぐ分かるようなもの で言えば、「5 Dragons」や「5 Koi」などのブランドは、アジア地域の プレイヤーの心を掴んでいる。 MarsXキャビネットで利用可能な革新的なリンクドプログレッシ ブファミリーの一式を補いつつも、アリストクラートは古典的なコ ンセプトを改良し、そしてアジアのスタンドアロンおよびスタンドア ロンプログレッシブジャックポット(SAP)区分の最前線に新しいブ ランドを構築し続けている。 すべての管轄区域で最近認可されたのは、Hit It Hotファミリー だ。「Hit It Hot」は、もともとスタンドアロンコンテンツ上で人気高 く展開をするMystery Linksから作成されたもので、伝説的ブラン ドの「5 Dragons Gold」や「5 Dragons Deluxe」を上回る新しいミス テリーSAPをゲームにもたらしている。 ベースゲームの設定が変更されていない場合、「Hit It Hot」は 賞金の増額分に沿った数列を示しつつ、決定的グランドジャックポ ットとメジャージャックポットの値を華麗なアニメーションで表現 している。これにより、ジャックポットの値がどこにあるのか、それ はアジアのリンクセグメントに存在している、拡大中の変成トレン ドと結びついていることをプレイヤーに視覚的にすばやく示すこと ができる。「Hit It Hot」はまた、マス、プレミアム、VIPのどのフロア階 層にも相応しいデノミネーション一式を提供している。 東南アジアのVIPセグメントを超えてマスフロア全体でも非常 に人気のある「9 Princes of the Dragon King」ファミリーは、スタ ンドアロンセグメントを現代化するためにリンクドゲームから強力 なコンセプトを開発したゲーミング会場の原動力であることが証 明されている。 ベトナムでのブランドの重要な拠点では、「9 Princes」が早急に 導入され、マカオとフィリピンのVIPルームでも同じような反響が 見られ、VIPフロアでも昔ながらで飽きられやすいゲームプレイに 新たな装いを与えている。「5 Dragons」と「50 Dragons」を基本コ ンセプトとして使用しながら、「9 Princes」は、竜王時代の不朽の 中国神話において愛されたこれらの定番作品を刷新する。 そして、これはほんの始まりに過ぎない。今年のG2E Asia Macauで注目を集める新しいブランドコンセプトのデビューと共 に、アリストクラートはファンのお気に入りが持続するよう取り組 んでおり、あらゆる新しいメカニクスが組み込まれ親しまれている ファンお気に入りのテーマに、事業者は自信を持ってタイトルを購 入できるようになる。

RkJQdWJsaXNoZXIy OTIyNjk=