Inside Asian Gaming
INTRODUCING THE IAG BRAND IAGブランドについて • Established 2005 • Asia’s leading B2B industry media brand for the IR and gaming sector • Publish “The Asian Gaming Power 50”, an annual ranking of Asia’s top 50 gaming industry leaders • Special editions for G2E Asia (May) and the Macao Gaming Show (November) • Leadmedia partner for G2E Asia and theMacao Gaming Show • Publish trade showdaily newspapers G2E Asia Daily andMGS Daily • IAG Consulting offers IR industry market entry, consulting and revenue support services • We producemany events: • The Asian Gaming Power 50 Black Tie Gala Dinner • “Macau After Dark” quarterly industry networking • Numerous industry conferences, seminars and training events • 2005年設立 • IRおよびゲーミング分野でアジアをリードするB2B業界メディアブラ ンド • アジアのゲーミング業界で最も影響力のある50人の年間ランキング 「アジアンゲーミングパワー50」を発表 • G2Eアジア(5月)とマカオ・ゲーミングショー(11月)の特別版を発行 • G2Eアジアとマカオ・ゲーミングショーのリードメディアパートナー • 展示会の日刊新聞「G2Eアジアデイリー」と「MGSデイリー」を発行 • IAGコンサルティングがIR業界に市場進出、コンサルティングサービス そして収益サポートサービスを提供 • 多数のイベントをプロデュース : • アジアンゲーミングパワー50ブラックタイ・ガラ・ディナー • 「マカオ・アフター・ダーク」四半期毎の業界ネットワーキングイベン ト • 多くのIR業界カンファレンス、セミナーそしてトレーニングイベント 詳細はasgam.jpをご覧ください。 For more visit asgam.jp
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy OTIyNjk=