Inside Asian Gaming
2019 年 5月 IAG JAPAN 129 2019 G2Eアジア ソリューション展示会 STEPPING up to challenge the EGMmarket in its 10th year in the gaming industry, Taiwanese R&D-focused company XSG will be showcasing its brand-new EGM products at G2E Asia this year. The 5-reel, multi-denomination, 243-way EGMs, which come with six Chinese-themed launch titles, all feature a distinct playstyle known as “TaiJi Link”. “TaiJi Link is a playstyle rooted in the proven hold-and- spin mechanics thriving in the market, with improvements made to the pacing of the gameplay such that the stakes are weighted towards the end of the bonus game,” XSG’s product spokesperson explained. “The suspense is withheld until the end, so that players can experience an enhanced level of excitement.” In addition to the exciting new EGMs, the company will also be showcasing other products on its Chinese-themed main booth. The 8-seater fish hunting VGM “Fishing King” will return once again to show off its addictive gameplay in Full HD glory. With 25 types of fish, five distinct stages and eight types of weapons to choose from, players will find it difficult to pull away from the mesmerizing on- screen action. In the year since its release, the machine has already gained strong popularity in the US. XSG’s offerings for gaming venues continue with its award-winning LAN-Based Gaming System, a solution that delivers both gaming content and floor management software in one package. Additionally, features such as wide area linked progressives, flexible setup options and offline LAN support are built-in to increase the product’s suitability for markets in Southeast Asia. As with XSG’s other offerings, complimentary 24/7 tech support will be provided to minimize client downtime. Lastly, those operating with an online business model can visit XSG’s smaller booth on the upper floor of the exhibition, where the company will demonstrate its ability to develop white-label iGaming products and solutions. Guests will be able to try the company’s chart-topping social casinos, which combined garner half a million MAUs. 台湾 のXSGは、ゲーミング業界で10年目を迎える今年、EGM(電子ゲー ミング機)市場にチャレンジするためにステップアップし、G2Eアジアで 真新しいEGM製品を披露する。 中国をテーマにした6つのローンチタイトルと共に発表される5リー ル、マルチデノミ、243ペイラインのEGMは、そのすべてが「TaiJi Link」 として知られる独特のプレイスタイルを特徴としている。 XSGの製品広報担当者は、「TaiJi Linkはマーケットで成功した実績 のあるホールドスピンを基にしたプレイスタイルで、ボーナスゲームが 終わりに近づくにつれてその重みが増していくなど、ゲームプレーの ペース配分に改善が加えられている。最後まで結果がわからないため に、プレイヤーはより高いレベルの興奮を味わうことができる」と説明 する。 刺激的な新EGMに加えて、同社は中国をテーマにしたメインブー スでその他製品の展示も行う。8シートのフィッシュハンティングVG- M「Fishing King」が、その中毒性のあるフルHDゲームプレイの栄光を 披露しにG2Eアジアに凱旋する。25種類の魚、それぞれ特徴のある5つ のステージ、そして8種類の武器から選択でき、プレイヤーはその魅惑 的なオンスクリーンアクションから離れられなくなっていることに気が 付くだろう。リリースから1年、このマシンはすでに米国で人気を博して いる。 また、XSGのゲーミング施設向け製品には、ゲーミングコンテンツと フロア管理ソフトウェアを1つのパッケージで提供する受賞歴のある LANベースゲーミングシステム(LAN-Based Gaming System)がある。 加えて、広範囲リンク型プログレッシブ、柔軟な設定オプションそしてオ フラインLANサポートなどの機能が内蔵されており、東南アジアのマー ケット向けに製品の適合性が高められている。XSGのその他製品と同 様に、24時間365日の無料技術サポートも提供され、顧客はダウンタイ ムを最小限にとどめることができる。 最後に、オンラインビジネスモデルを展開する事業者は、展示会上 階にあるXSGの小型ブースを訪れて、同社のホワイトラベルのiGam- ing製品及びソリューション開発能力を自分の目で確かめることができ る。ゲストは、のべ50万人にのぼる月間アクティブユーザーを持つ同社 の大人気ソーシャルカジノ各種を体験することもできる 。
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